Dokumentasjon, samsvar
- Registrerer og administrerer styrende dokumentasjon, prosedyrer, instrukser og sjekklister.
- Stor fleksibilitet som åpner for alle typer brukerdefinerte dokumenter.
- Arbeidsflyt kan tilordnes prosesser, roller og dokumenter etter behov.
- Frihet til å bestemme revisjons-intervaller, varsling ved publisering av nye versjoner, lesebekreftelse etc.
- Enkelt vedlikehold av struktur og siste versjon av all dokumentasjon.
Kontroll på styrende dokumenter
CLUE er et fleksibel verktøy for å organisere livssyklusen til styrende dokumenter. I modulen legges prosedyrer, instrukser, veiledninger, risikovurderinger m.m. På hvert av dokumentene tillegges brukerstyrte metadata som styrer livssyklusen. Ulike dokumenttyper kan ha enkle eller avanserte livssykluser. Fleksibiliteten til å bestemme kompleksiteten gjør at løsningen passer alle typer virksomheter og størrelse på bedrifter.
Holder deg oppdatert
Metadata satt på styrende dokumenter brukes bl.a. for å varsle når det er på tide å gjøre revisjoner. Dette kan styres ut fra navn på dokumenteier og revisjonsintervaller. I tillegg kan det legges inn høring- og godkjenningssykluser, varsling til organisasjonen om nye versjoner og mye mer. Funksjonaliteten velges utfra behov i bedriften.
Kontakt oss gjerne for en uforpliktende prat.